Saxat ur pressen om bloggen

"Under pseudonymen Vigilante har västmanlänningen Rolf Hagberg lyckats muta in sitt eget territorium på den svenska pokerscenen. Från att ha varit i princip helt okänd har Vigilante på blott två år blivit en av de mest representerade skribenterna i branschen. Hans intervjuer med svenska pokerprofiler läses av tusentals personer varje vecka, och ett flertal gånger har han lyft fram oegentligheter i ljuset, som få andra i ledande positioner haft något intresse av det skulle komma till allmän kännedom."
Morgontidningen 12 september 2008.
 
"Rolf Hagberg är den klarast lysande stjärnan på den svenska blogghimlen just nu. Genom sitt avslöjande av Progamble-skandalen i våras etablerade Hagberg sig på allvar som en av de tyngst vägande åsikterna inom onlinegambling-branschen. Möjligen har hans konsekventa avståndstagande från ekonomiska beroenden såsom annonsörer och sponsorer gett honom ett unikt läge att på allvar ta tempen på den svenska pokerindustrin."
Affärspressen 19 juli 2008.

Charmerande, charmerande. Tiden har fullkomligt sprungit ifrån mig i mina försök att bara roa mig själv. Att jag sedan fått bidra med något på vägen är en bonus. Även om det måhända är så att medierna är något översvallande i sina omdömen kan jag inte förneka att det är smickrande.

Mitt stora mål just nu är att försöka skapa mig en bild av Stefan Hammarbäck. Jajamen, THE Stefan Hammarbäck. Tvåa i förbundets SM, EPT-vinnare, och sedan tidernas största rubrikmakare när han som chipleader under WPT-finalen reste sig upp och lämnade bordet för ett toalettbesök, och inte har synts till av världen sedan dess. Hammarbäck, som med sin unika blick för spelet för evigt skrivit in sig i pokerhistorien som "mannen som aldrig drog dött."

Nu har jag fått kontakt. 

// Ab Igne Ignem, Rolf Hagberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0